@misc{Biernacka_Anna_(marketing)_Media, author={Biernacka, Anna (marketing) and Dyrcz, Urszula and Galarowicz, Agnieszka and Głowacz, Anna and Grabania, Julia and Gruchot, Kacper and Kruk, Krystian and Krzykowska, Weronika and Kwiecień, Kamil and Morawska, Wiktoria (socjolożka) and Piasecka, Klaudia and Rogala, Aleksandra (1999- ) and Szczerbic, Karolina and Tomala, Dominika and Wawrowski, Bartosz and Wąsek, Beata and Witaszek, Karolina and Wojtkiewicz, Andżelika}, howpublished={online}, publisher={Instytut Przedsiębiorczości (Uniwersytet Jagielloński)}, language={pol}, type={e-książka}, title={Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022}, keywords={komunikacja marketingowa, marketing społecznościowy, media społecznościowe, zachowania konsumentów, praca zbiorowa, zarządzanie i marketing}, }