- A contrastive analysis of advertising texts in polish and american women's magazines
Szczegóły obiektu: A contrastive analysis of advertising texts in polish and american women's magazines
DJVU
Struktura
Rozprawy doktorskie.
Opis
- Tytuł.:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Wydawca:
- Data:
- Komentarz:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Język:
- Status prawny:
- Pobieranie:
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Wydział:
- Promotor:
- Recenzent: ;
- Data obrony:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:258319
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Akty deprecjonowania siebie i innych. Studium pragmalingwistyczne
Twórca:Majewska, Małgorzata
Data:2004
Typ:rozprawa doktorska
Wiedza o reklamie : [od pomysłu do efektu]
Data:2009
Typ:książka
Współtwórca:Janiszewska, Karolina; Korsak, Rafał; Kwarciak, Bogusław; Lewiński, Piotr; Lisowska-Magdziarz, Małgorzata; Nierenberg, Bogusław; Nowińska, Ewa; Zimny, Rafał
Semantyczno-pragmatyczna analiza języka sloganu reklamowego (na materiale języka polksiego i rosyjskiego)
Twórca:Krzanowska, Agnieszka
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Użycie poczty elektronicznej dla celów komercyjnych – zagadnienia cywilnoprawne
Twórca:Kasprzycki, Dariusz
Data:2005
Typ:rozprawa doktorska
From speech acts to speech actions
Twórca:Witczak-Plisiecka, Iwona
Data:2013
Typ:e-książka
Komplement i komplementowanie jako akt mowy i komunikacyjna strategia
Twórca:Drabik, Beata
Data:cop. 2004
Typ:książka
Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 : o reklamie, której nie było?
Twórca:Perczak, Judyta Ewa
Data:2010
Typ:książka