Title:

School of Agriculture, Policy and Development, University of Reading

Publisher:

University of Reading

Place of publication/creation:

Reading

Date:

2011.03.16

Abstract:

School of Agriculture, Policy and Development na Uniwersytecie w Reading jest liderem w zakresie nauczania i badań w naukach przyrodniczych i społecznych powiązanych z rolnictwem, środowiskiem wiejskm, obszarami wiejskimi oraz ich rozwojem. Badania prowadzone są w powiązaniu z przedsiębiorstwami i osobami związanymi z tymi sektorami (np. żywność i agrobiznes, utrzymywanie obszarów wiejskich, gmin i konsumentów) oraz polityką i środowiskiem politycznym. School of Agriculture, Policy and Development oferuje także szeroką gamę studiów magisterskich i podyplomowych, programy studiów trzeciego stopnia. Strona WWW School of Agriculture, Policy and Development zawiera informacje na temat prowadzonych studiów, badań,transferu wiedzy, aktualności i wydarzeń.

www comment:

Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.

Source:

click here to follow the link

Digital copy identifier:

DIGONLINE001627

Subject and Keywords:

ośrodki edukacyjne ; Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej ; weterynaria ; rolnictwo ; technologia żywności

Language:

eng

KBN:

Nauki weterynaryjne ; Rolnictwo ; Agrotechnika ; Technika rolnicza ; Technologia żywności ; Ogrodnictwo ; Nauki leśne

UKD:

378 Szkolnictwo wyższe ; 63 Rolnictwo

Format:

text/html

Sponsorship:

Synat

×

Citation

Citation style: