Title:

Science in School

Contributor:

Eleanor Hayes

Publisher:

EIROforum

Access date:

2011.10.10

Abstract:

Serwis "Science in School" internetowego portalu majacegona celu promowanienauczania przedmiotów ścisłych poprzez zachęcanie do komunikacji pomiędzy nauczycielami, naukowcami, i wszystkimi zaangażowanymi w europejską edukację nauk przyrodniczych. Co kwartał publikowane jest czasopismo przedstawiające najlepsze nowatorskie edukacyjne projekty z takich dziedzin jak biologia, fizyka, chemia, nauki o Ziemi, inżynieria i medycyna. Czasopismo zawiera także wywiady z naukowcami, recenzje książek oraz wiele innych przydatnych zasobów dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych . Wszystkie artykuły dostępne są bezpłatnie w serwisie we wszystkich europejskich językach, a wersja drukowana dostępna jest w języku angielskim i dystrybuowana bezpłatnie w całej Europie. W serwisie znajdują sięrównież informacje dla nauczycieli, muzealników, naukowców i uczniów jak mogą sie właczyć w działania "Science in School" i propagować nauki przyrodnicze.

www comment:

Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.

Source:

click here to follow the link

Digital copy identifier:

DIGONLINE004068

Subject and Keywords:

Science in School ; przedmioty przyrodnicze ; projekty edukacyjne ; nauki przyrodnicze w szkole ; materiały dydaktyczne

Language:

eng

KBN:

Fizyka

UKD:

53 Fizyka

Resource Type:

strona dydaktyczna

Format:

text/html

Sponsorship:

Synat

×

Citation

Citation style: