Object

Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.
Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.

Title: e-Learning in Science and Environmental Education

Date:

2012

Resource Type:

strona dydaktyczna

Publisher:

GRID

Place of publication/creation:

Warszawa

Access date:

2011.12.27

Abstract:

e-LSEE (e-Learning in Science and Environmental Education) jest projektem opartym na współpracy aktywnych zawodowo nauczycieli szkolnych oraz krajowych koordynatorów programu GLOBE z Estonii, Republiki Czeskiej, Holandii, Norwegii, Polski i Wielkiej Brytanii. Jego celem jest promowanie wykorzystywania nowoczesnych technologii i metod nauczania w szkole, w tym Internetu. Projekt realizowany był w latach 2001-2003, a finansowanie uzyskał w ramach programu SOCRATES Minerva Unii Europejskiej. Koordynatorem projektu był Instytut Fizyki Środowiskowej Uniwersytetu w Tartu. W projekcie skupiono się przede wszystkim na wykorzystaniu Internetu jako medium i źródła informacji, które można wykorzystać w nauczaniu i uczeniu się nauk matematyczno-przyrodniczych.Wynikiem dwuletnich prac jest pakiet materiałów edukacyjnych (scenariuszy zajęć), dostępnych na tej stronie internetowej. Scenariusze zajęć przygotowane zostały z myślą o młodzieży w wieku 11-17 lat. Zostały one przygotowane w sposób, który mobilizuje i zachęca uczniów do podejmowania prób samodzielnego rozwiązywania problemów, zdobywania wiedzy i szukania odpowiedzi na zadane pytania wśród zasobów Internetu. Przykładowe scenariusze można potraktować jako pomost łączący zasoby Internetu i potrzeby w zakresie edukacji młodzieży. Scenariusze zajęć oparte są przede wszystkim na materiałach dotyczących środowiska przyrodniczego Ziemi zebranych przez młodzież z całego świata uczestniczącą w programie GLOBE. Wszystkie materiały zostały przygotowane w 6 wersjach językowych, z przeznaczeniem do wykorzystania na lekcjach geografii, biologii, fizyki, chemii, matematyki i informatyki. Nauczyciele, którzy opracowali materiały na potrzeby projektu z powodzeniem wykorzystują je na własnych zajęciach. Zachęcamy do korzystania z przygotowanych scenariuszy oraz tworzenia własnych materiałów umożliwiających poznawanie środowiska przyrodniczego Ziemi korzystając z zasobów Internetu.

Source:

click here to follow the link

Digital copy identifier:

DIGONLINE003767

Language:

pol ; eng

KBN:

Inżynieria i ochrona środowiska ; Kształtowanie środowiska

UKD:

502/504 Nauka o środowisku. Ochrona i zagrożenie środowiska

Format:

text/html

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:215165

Sponsorship:

Synat

Object collections:

Last modified:

Nov 29, 2017

In our library since:

Jan 30, 2013

Number of object content hits:

28

Number of object content views in HTML format

12

All available object's versions:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/226649

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
e-Learning in Science and Environmental Education Nov 29, 2017

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information