Biblioteka Jagiellońska, A 239742 III
Prentice Hall, Inc. ; Gebethner i Ska
8 lut 2024
2 sie 2017
21
1
https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/411356
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kotler, Philip (1931- ), Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola | 8 lut 2024 |
Żurawik, Barbara (1947- ) Żurawik, Wojciech (1946- )
Michałkiewicz, Anna (organizacja i zarządzanie). Red. Mierzejewska, Wioletta. Red.
Glinkowska-Krauze, Beata. Red.
Kołodziejczak, Małgorzata Red. Bednarska-Wnuk, Izabela Red. Świątek-Barylska, Ilona Red.
Bieńkowska, Jolanta (ekonomia)
Bekus, Ewelina Drewniak, Dariusz Fila, Krzysztof Górny, Witold Janeczek, Bartłomiej Kadłuczka, Michał Kiełbasiński, Wojciech Lubaś, Magdalena Majewski, Łukasz Pitera, Filip Szatkowski, Mariusz Batorski, Jarema. Red. Kościółek, Szczepan. Red.