Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Creator:

Mazurek, Grzegorz

Date:

2008

Resource Type:

książka

Publisher:

Oficyna a Wolters Kluwer Polska

Place of publication/creation:

Kraków

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:390675

ISBN:

978-83-7526-620-7

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 587006 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK023833

Language:

pol

Coverage:

21 w.

Rights:

Copyright

Rights holder:

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

This page uses 'cookies'. More information