Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Polska reklama prasowa w latach 1945-1989 : o reklamie, której nie było?

Creator:

Perczak, Judyta Ewa

Date:

2010

Resource Type:

książka

Publisher:

Dom Wydawniczy Elipsa

Place of publication/creation:

Warszawa

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 653899 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK046227

Coverage:

20 w.

Language:

pol

Rights:

Copyright

Rights holder:

Judyta Ewa Perczak ; Dom Wydawniczy ELIPSA

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:641438

ISBN:

978-83-7151-874-4

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Object collections:

Last modified:

Mar 21, 2024

In our library since:

May 24, 2019

Number of object content hits:

6

All available object's versions:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/667853

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information