- Wybrane zagadnienia cyberbezpieczeństwa narodowego
Szczegóły obiektu: Wybrane zagadnienia cyberbezpieczeństwa narodowego
Opis
- Tytuł.:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania/powstania:
- Data:
- Źródło:
- Identyfikator dokumentu cyfrowego:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Zakres:
- Język:
- Status prawny: Creative Commons BY-NC 4.0
- Właściciel praw: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Typ zasobu:
- Katalog komputerowy: https://katalogi.uj.edu.pl/permalink/48OMNIS_UJA/1jhsq6s/alma991016128049705067
- Identyfikator zasobu: oai:jbc.bj.uj.edu.pl:642958
- ISBN:
- Źródło finansowania:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Etyka i CSR w mediach społecznościowych : Digital Ninjas 2023
Twórca:Kwiecień, Kamil; Wawrowski, Bartosz; Sawczuk, Magdalena; Grabania, Julia; Kwiatkowska, Kamila (organizacja i zarządzanie); Kołpak, Magdalena; Sławińska, Martyna (organizacja i zarządzanie); Brańka, Karolina
Data:2023
Typ:e-książka
Współtwórca:Kopera, Sebastian. Red.
Nauki humanistyczne i społeczne w perspektywie interdyscyplinarnej. T. 15
Data:2025
Typ:e-książka
Współtwórca:Kobylański, Dawid. Red.
VetVid: Petcare and Veterinary Health Care
Typ:strona naukowa
Nowe nowe media
Twórca:Levinson, Paul (1947- )
Data:2010
Typ:książka
Współtwórca:Zawadzka-Strączek, Maria. Tł.
Wybrane zagadnienia nauk społecznych : prawo, media, ekonomia, zarządzanie
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Kobylański, Dawid. Red.; Budnik-Minierska, Małgorzata. Red.; Stachyra, Rafał. Red.
Dzieci i młodzież w świecie technologii cyfrowej
Data:2024
Typ:e-książka
Współtwórca:Janicka-Olejnik, Ewa. Red.; Klimek, Krzysztof (pedagog). Red.
Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022
Twórca:Biernacka, Anna (marketing); Dyrcz, Urszula; Galarowicz, Agnieszka; Głowacz, Anna; Grabania, Julia; Gruchot, Kacper; Kruk, Krystian; Krzykowska, Weronika; Kwiecień, Kamil; Morawska, Wiktoria (socjolożka); Piasecka, Klaudia; Rogala, Aleksandra (1999- ); Szczerbic, Karolina; Tomala, Dominika; Wawrowski, Bartosz; Wąsek, Beata; Witaszek, Karolina; Wojtkiewicz, Andżelika
Data:2022
Typ:e-książka
Współtwórca:Kopera, Sebastian. Red.
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Twórca:Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Data:2018
Typ:e-książka