Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę]

Creator:

Pringle, Hamish ; Gordon, William

Date:

2008

Resource Type:

książka

Contributor:

Grajkowska, Wanda. Tł.

Publisher:

Dom Wydawniczy „Rebis”

Place of publication/creation:

Poznań

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 602457 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK049639

Language:

pol

Rights:

Copyright

Rights holder:

John Willey Si Sons Ltd.

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:796281

ISBN:

978-83-7510-246-8

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Object collections:

Last modified:

Mar 28, 2024

In our library since:

Feb 21, 2020

Number of object content hits:

4

All available object's versions:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/705046

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information