Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Tytuł: Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Data:

2006

Typ zasobu:

książka

Współtwórca:

Anna Olędzki, Jerzy (1945- ). Red. ; Tworzydło, Dariusz (1974- ). Red.

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Miejsce wydania/powstania:

Warszawa

Źródło:

Biblioteka Jagiellońska, A 563199 II

Identyfikator dokumentu cyfrowego:

NDIGDRUK062772

Zakres:

21 w.

Język:

pol

Status prawny:

Copyright

Właściciel praw:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Pobieranie:

Zablokowane

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Jagiellońska

Katalog komputerowy:

kliknij tutaj, żeby przejść

Identyfikator zasobu:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:868809

ISBN:

8301148667 ; 9788301148669

Źródło finansowania:

Biblioteka Jagiellońska

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

15 lis 2021

Data dodania obiektu:

15 lis 2021

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/904562

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji