Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Metafora w marketingu : jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

Creator:

Zaltman, Gerald (1938- )

Date:

2010

Resource Type:

książka

Original title:

Marketing metaphoria

Contributor:

Środa, Jacek. Tł. ; Zaltman, Lindsay H.

Publisher:

Dom Wydawniczy Rebis

Place of publication/creation:

Poznań

Source:

Biblioteka Jagiellońska, A 667878 II

Digital copy identifier:

NDIGDRUK088911

Language:

pol

Rights:

Copyright

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:878580

ISBN:

9788375103182

Sponsorship:

Biblioteka Jagiellońska

Object collections:

Last modified:

Mar 11, 2022

In our library since:

Mar 11, 2022

Number of object content hits:

2

All available object's versions:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/916097

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information