Dorożyńska, Agnieszka ; Kłysik-Uryszek, Agnieszka ; Kuna-Marszałek, Anetta
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie I ; Seria: Ekonomia - Uniwersytet Łódzki
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006239
Authors & Uniwersytet Łódzki ; AGENT PR
978-83-8220-252-6 (Wydaw. UŁ) ; 978-83-8220-251-9 (wersja papierowa ; Wydaw. UŁ) ; 978-83-64462-56-6 (wersja papierowa ; Agent PR)
Oct 25, 2023
Oct 25, 2023
1
https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/963842
Edition name | Date |
---|---|
Dorożyńska, Agnieszka, Organizacyjne i marketingowe aspekty internacjonalizacji przedsiębiorstw | Oct 25, 2023 |
Buczkowski, Bogdan Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Świerkocki, Janusz Połowińska, Beata Tł.
Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Wieloch, Justyna
Buczkowski, Bogdan (ekonomia) Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Świerkocki, Janusz
Glinkowska-Krauze, Beata. Red.