Biernacka, Anna (marketing) ; Dyrcz, Urszula ; Galarowicz, Agnieszka ; Głowacz, Anna ; Grabania, Julia ; Gruchot, Kacper ; Kruk, Krystian ; Krzykowska, Weronika ; Kwiecień, Kamil ; Morawska, Wiktoria (socjolożka) ; Piasecka, Klaudia ; Rogala, Aleksandra (1999- ) ; Szczerbic, Karolina ; Tomala, Dominika ; Wawrowski, Bartosz ; Wąsek, Beata ; Witaszek, Karolina ; Wojtkiewicz, Andżelika
Instytut Przedsiębiorczości (Uniwersytet Jagielloński)
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 005128
Dec 12, 2023
Dec 12, 2023
2
https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/968118
Edition name | Date |
---|---|
Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie Digital Ninjas 2022 | Dec 12, 2023 |
Kantyka, Joanna (kultura fizyczna). Red. Chudy, Wojciech (kultura fizyczna). Red.
Světlík, Jaroslav (1949- ) Szewczyk, Marcin K. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Lemkowska, Malwina. Red. Wojtkowiak, Marcin. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Żurawik, Barbara (1947- ) Żurawik, Wojciech (1946- )