Etyka i CSR w mediach społecznościowych : Digital Ninjas 2023
Wariant tytułu: Autor:Kwiecień, Kamil ; Wawrowski, Bartosz ; Sawczuk, Magdalena ; Grabania, Julia ; Kwiatkowska, Kamila (organizacja i zarządzanie) ; Kołpak, Magdalena ; Sławińska, Martyna (organizacja i zarządzanie) ; Brańka, Karolina
Współtwórca: Wydawca:Instytut Przedsiębiorczości (Uniwersytet Jagielloński)
Miejsce wydania/powstania: Data: Źródło:Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 007897
Identyfikator dokumentu cyfrowego: Temat i słowa kluczowe:marketing społecznościowy ; media społecznościowe
Zakres: Język: Status prawny: Właściciel praw:Kamil Kwiecień ; Bartosz Wawrowski ; Magdalena Sawczuk ; Julia Grabania ; Kamila Kwiatkowska ; Magdalena Kołpak ; Martyna Sławińska ; Karolina Brańka
Lokalizacja oryginału: Typ zasobu: Katalog komputerowy: Format: ISBN: Źródło finansowania: