Obiekt

Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.
Prezentowany opis stanowi element sporządzonej na podstawie analizy krajowych i zagranicznych zasobów cyfrowych bazy wiedzy rejestrującej internetowe źródła informacji z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych. Został przygotowany przez pracowników Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Synat. Treść publikacji stanowi odnośnik do opisanego zasobu (ten sam odnośnik znajduje się w polu Źródło). Całą bazę można przeglądać, wybierając w lewym panelu nawigacyjnym kolekcję tematyczną „Baza zasobów cyfrowych z zakresu nauk przyrodniczo-matematycznych”.

Tytuł: Akademia EDUGIS

Wydawca:

GRID

Miejsce wydania/powstania:

Warszawa

Data dostępu:

2012.12.27

Abstrakt:

Projekt Akademia EduGIS ma na celu upowszechnienie zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) oraz geoinformacyjnych (GIS) w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych w gimnazjum i liceum oraz w edukacji środowiskowej. Aby osiągnąć ten cel zostanie utworzona ogólnopolska Grupa Robocza EduGIS, składająca się z: nauczycieli, doradców przedmiotowo-metodycznych Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli z całej Polski, ekspertów w zakresie dydaktyki geografii i biologii, przedstawicieli Ministerstwa Edukacji Narodowej, ekspertów w zakresie Systemów Informacji Geograficznej (GIS) z Polski i Norwegii. Członkowie Grupy EduGIS jako zespół regionalnych animatorów GIS i ICT, zostaną przygotowani do pracy z nauczycielami w regionach. Wezmą oni udział w trzech warsztatach szkoleniowych mających na celu poznanie możliwości wykorzystania technik GIS w pracy z uczniem. Warsztaty odbędą się w roku 2010 w Polsce (2 dni w kwietniu oraz 2 dni w czerwcu), jak również w Norwegii (3 dni we wrześniu). Rezultatem projektujestporadnik „GIS w szkole” z wytycznymi dla nauczycieli geografii i biologii obu poziomów nauczania wraz ze scenariuszami zajęć i projektów edukacyjnych oraz z danymi GIS do wykorzystania na zajęciach szkolnych. Utworzony został również niniejszy portal EduGIS dla nauczycieli (moduł e-Learning) oraz dla uczniów szkół polskich i norweskich, prezentujący projekty edukacyjne z zastosowaniem GIS.

Źródło:

kliknij tutaj, żeby przejść

Identyfikator dokumentu cyfrowego:

DIGONLINE003761

Język:

pol

KBN:

Inżynieria i ochrona środowiska ; Kształtowanie środowiska

UKD:

502/504 Nauka o środowisku. Ochrona i zagrożenie środowiska

Format:

text/html

Identyfikator zasobu:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:215159

Źródło finansowania:

Synat

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

29 lis 2017

Data dodania obiektu:

30 sty 2013

Liczba wyświetleń treści obiektu:

21

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie HTML

13

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/226643

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Akademia EDUGIS 29 lis 2017
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji