Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Tytuł: Rozwiązywania reklamacji, czyli jak problem przekuć w sukces

Wydawca:

Etena

Miejsce wydania/powstania:

Poznań

Źródło:

Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 000898

Identyfikator dokumentu cyfrowego:

NDIGOZ018205

Zakres:

21 w.

Język:

pol

Status prawny:

Copyright

Właściciel praw:

Etena

Pobieranie:

Zablokowane

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Jagiellońska

Katalog komputerowy:

kliknij tutaj, żeby przejść

Format:

pdf ; application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:365175

ISBN:

978-83-936700-7-9

Źródło finansowania:

DUN'2016-2017'

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

10 cze 2024

Data dodania obiektu:

18 lis 2016

Liczba wyświetleń treści obiektu:

11

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

4

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/383693

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji