Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Tytuł: Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa

Data:

2013

Typ zasobu:

e-książka

Współtwórca:

Duraj, Agnieszka Natasza. Red. ; Papiernik-Wojdera, Marzena. Red.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Miejsce wydania/powstania:

Łódź

Źródło:

Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006334

Identyfikator dokumentu cyfrowego:

NDIGOZ101454

Zakres:

21 w.

Język:

pol

Status prawny:

Copyright

Właściciel praw:

Uniwersytet Łódzki

Pobieranie:

Zablokowane

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Jagiellońska

Katalog komputerowy:

kliknij tutaj, żeby przejść

Format:

pdf

Identyfikator zasobu:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:925412

ISBN:

978-83-7969-257-6 (ebook) ; 978-83-7525-867-7 (wersja drukowana)

Źródło finansowania:

Egzemplarz Obowiązkowy

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

13 lis 2023

Data dodania obiektu:

13 lis 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/964495

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji