Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Tytuł: Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets. 2019, 1

Data:

2019

Typ zasobu:

e-czasopismo

Wariant tytułu:

JMCBEM

Wydawca:

University of Warsaw Faculty of Management

Źródło:

Biblioteka Jagiellońska, BJ Oc 000635

Zakres:

21 w.

Język:

eng

Status prawny:

Copyright

Pobieranie:

Zablokowane

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Jagiellońska

Katalog komputerowy:

kliknij tutaj, żeby przejść

Identyfikator zasobu:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:949133

Źródło finansowania:

Egzemplarz Obowiązkowy

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji