Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = badania marketingowe] lub [Temat i słowa kluczowe = konsumenci] lub [Tytuł. = Jakościowe metody badań marketingowych \: jak zrozumieć konsumenta] lub [Autor = Maison, Dominika]

Wyników: 52

Obiektów na stronie:

Kędzior, Zofia (1950-2011) Karcz, Kornelia (1956-2007)

1997
książka

Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Wieloch, Justyna

2020
e-książka

Nikodemska-Wołowik, Anna Maria

1999
książka

Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )

1995
książka

Mynarski, Stefan (1935-2006) Szromnik, Andrzej. Red.

2000
książka

Zrobek, Janusz Dziubińska, Marta. Oprac. Fidyk, Łukasz. Il. Jawor, Paweł. Il. Walinowicz, Sławomir. Program Ratalewska, Magdalena. Opoka, Joanna (1974- ). Oprac. Polski Uniwersytet Wirtualny

2004
e-książka

Falkowski, Andrzej (1953- ) Tyszka, Tadeusz (1939- )

2009
książka

Zaltman, Gerald (1938- ) Środa, Jacek. Tł. Zaltman, Lindsay H.

2010
książka

Rosa, Grażyna (1968- ). Red. Dąbrowski, Dariusz (1963- ). Red.

2015
książka

Kubiczek, Jakub. Red. Borcuch, Artur (1977- ). Red.

2020
e-książka

Biela, Adam (1947- ). Red. Kłosiński, Kazimierz Albin (1940- ). Red.

2009
książka

Rudnicka, Agata Kaczorowska-Spychalska, Dominika Kulik, Monika (public relations) Reichel, Janusz (1965- )

2020
e-książka

Lindstrom, Martin (1970- ) Zielińska, Magdalena. Tł.

2009
książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji