Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Creator
  • Contributor
  • Date
  • Subject and Keywords
  • Coverage
  • Language
  • Resource Type

Search for: [Subject and Keywords = reklama] OR [Subject and Keywords = psychologia] OR [Title = Psychologiczne mechanizmy reklamy] OR [Creator = Doliński, Dariusz \(1959\- \)]

Number of results: 1 043

Items per page:

Doliński, Dariusz (1959- )

2008
książka

Doliński, Dariusz (1959- )

2000
książka

Cialdini, Robert B. (1945- ) Wojciszke, Bogdan (1952- ). Tł.

1995
książka

Lindstrom, Martin (1970- ) Zielińska, Magdalena. Tł.

2009
książka

Falkowski, Andrzej (1953- ) Tyszka, Tadeusz (1939- )

2009
książka

Janiszewska, Karolina Korsak, Rafał Kwarciak, Bogusław Lewiński, Piotr Lisowska-Magdziarz, Małgorzata Nierenberg, Bogusław Nowińska, Ewa Zimny, Rafał

2009
książka

Strelau, Jan (1931-2020). Red. Doliński, Dariusz (1959- ). Red.

2011
książka

Bartosz, Bogna (1962- ). Red. Straś-Romanowska, Maria (1946- ). Red. Żurko, Magdalena. Red.

cop. 2010
książka

Weininger, Otto (1880-1903) Nossig, Felicja (1855-1939). Tł.

[1909]
książka

This page uses 'cookies'. More information