Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = content marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = handel elektroniczny] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing cyfrowy] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = przedsiębiorstwo] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi elektroniczne] lub [Tytuł. = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Wyników: 534

Chałubińska-Jentkiewicz, Katarzyna Karpiuk, Mirosław Nowińska, Ewa (1948- ). Rec. Narodowy Instytut Audiowizualny

2015
książka

Zawadzka, Anna Maria. Red.

2010
książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji