Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = content marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = handel elektroniczny] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing cyfrowy] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = przedsiębiorstwo] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi elektroniczne] lub [Tytuł. = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Wyników: 534

Marek, Stanisław (ekonomista). Red. Białasiewicz, Maria. Red.

2008
książka

Haber, Lesław Henryk (1943- )

1996
książka

Olszowy, Joanna. Red. Sepioło, Joanna. Red.

[2022]
e-książka

Altkorn, Jerzy (1931-2004)

2004
książka

Frąckowiak, Waldemar (1950- ). Red.

2009
książka

Duraj, Agnieszka Natasza. Red. Papiernik-Wojdera, Marzena. Red.

2013
e-książka

Buczkowski, Bogdan Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Świerkocki, Janusz Połowińska, Beata Tł.

2015
e-książka

Duraj, Agnieszka Natasza. Red. Pieloch-Babiarz, Aleksandra. Red.

2014
e-książka

Górka-Chowaniec, Agnieszka Akademia Wychowania Fizycznego (Katowice)

2018
e-książka

Gruszecki, Tomasz (1945- )

2002
książka

Górska, Anna (ekonomia). Red. Górska, Weronika (ekonomia). Red. Stachyra, Rafał. Red.

2022
e-książka

Górska, Anna (ekonomia). Red. Słaba-Wiącek, Marcelina. Red. Stachyra, Rafał. Red.

2022
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji