Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Date
  • Temat i słowa kluczowe
  • Coverage
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = content marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = handel elektroniczny] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing cyfrowy] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = przedsiębiorstwo] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi elektroniczne] lub [Tytuł. = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Wyników: 534

Strahl, Danuta. Oprac. Jefmański, Bartłomiej. Red. Łapczyński, Mariusz. Oprac. Jefmański, Bartłomiej. Oprac. Węgrzyn, Grażyna. Oprac.

2010
e-książka

Abramczuk, Łukasz Józwiak, Wojciech (1938- ) Adamski, Marcin (ekonomika) Augustyńska, Irena Czułowska, Magdalena Skarżyńska, Aldona Zieliński, Marek (rolnictwo) Ziętara, Wojciech Żekało, Marcin Józwiak, Wojciech (1938- ). Red. Summa Linguae. Tł.

2017
e-książka

Kuchciak, Iwa Przywojska, Justyna (1979- ) Wiktorowicz, Justyna

2019
e-książka

Klein, Naomi (1970- ) Halaba, Małgorzata. Tł. Jankowska, Hanna (tłumacz). Tł. Makaruk, Katarzyna. Tł. Muza SA.

2014
książka

Aniszewska, Grażyna. Red.

2007
książka

Lach, Dariusz Kuczma, Krzysztof (programowanie) Wnuk, Ryszard

[2015]
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji