Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = content marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = handel elektroniczny] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing cyfrowy] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = przedsiębiorstwo] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi elektroniczne] lub [Tytuł. = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Wyników: 534

Kuchciak, Iwa Przywojska, Justyna (1979- ) Stankiewicz, Aleksandra

cop. 2019
e-książka

Waniak-Michalak, Halina Michalak, Jan (ekonomia) Turała, Maciej

2020
e-książka

Bąk, Mieczysław Grabowski, Maciej Kulawczuk, Przemysław Nowicki, Marcin Wargacki, Marcin Wojnicka, Elżbieta

2001
książka

Maslach, Christina (1946- ) Leiter, Michael P. (1947- ) Sęk, Helena (1938- ). Red. Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata. Tł.

2011
książka

Dziewulski, Piotr Grudziński, Włodzimierz (finanse) Warchałowski, Piotr Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych Fundacja Naukowa CASE

2005
e-książka

Warwas, Izabela. Red. Wiktorowicz, Justyna. Red. Woszczyk, Patrycja. Red.

2017
e-książka

Abramczuk, Łukasz Augustyńska, Irena Czułowska, Magdalena Jabłoński, Konrad (nauki ekonomiczne) Skarżyńska, Aldona Zieliński, Marek (rolnictwo) Ziętara, Wojciech Żekało, Marcin Józwiak, Wojciech (1938- ) Józwiak, Wojciech (1938- ). Red. Summa Linguae. Tł.

2015
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji