Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = content marketing] lub [Temat i słowa kluczowe = handel elektroniczny] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing cyfrowy] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing strategiczny] lub [Temat i słowa kluczowe = przedsiębiorstwo] lub [Temat i słowa kluczowe = usługi elektroniczne] lub [Tytuł. = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Wyników: 534

Czapiewski, Leszek Gryko, Józefa Monika Kubiak, Jarosław Lizińska, Joanna

e-książka

Duda, Jerzy (organizacja i zarządzanie) Red. Skalna, Iwona, Redakcja

2019
e-książka

Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.

2022
e-książka

Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.

2022
e-książka

Danielak, Wiesław Frankowska, Ewa Kułakowska-Bicz, Aneta Frankowska, Ewa. Autor Kułakowska-Bicz, Aneta. Autor

2017
e-książka

Png, Ivan (1957- ) Lehman, Dale E. Walczyna, Borys. Tł.

2011
książka

Luciński, Witold Dziubińska, Marta. Oprac. Opoka, Joanna (1974- ). Oprac. Krowieranda, Piotr. Oprac. Czarska, Monika. Il. Fidyk, Łukasz Czerczak, Maciej. Program. Polski Uniwersytet Wirtualny

2004
e-książka

Górka-Chowaniec, Agnieszka Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice). Dział Nauki, Wydawnictw i Współpracy z Zagranicą

2017
e-książka

Lichtarski, Jan (1946- ). Red.

2007
książka

Jeruzalski, Tomasz Kobza, Andriy Siekierska-Szerenos, Martyna

2021
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji