Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date
  • Coverage

Search for: [Subject and Keywords = content marketing] OR [Subject and Keywords = handel elektroniczny] OR [Subject and Keywords = marketing cyfrowy] OR [Subject and Keywords = marketing strategiczny] OR [Subject and Keywords = przedsiębiorstwo] OR [Subject and Keywords = usługi elektroniczne] OR [Title = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Number of results: 539

Items per page:

Marek, Stanisław (ekonomista). Red. Białasiewicz, Maria. Red.

2008
książka

Haber, Lesław Henryk (1943- )

1996
książka

Olszowy, Joanna. Red. Sepioło, Joanna. Red.

[2022]
e-książka

Altkorn, Jerzy (1931-2004)

2004
książka

Frąckowiak, Waldemar (1950- ). Red.

2009
książka

Duraj, Agnieszka Natasza. Red. Papiernik-Wojdera, Marzena. Red.

2013
e-książka

Buczkowski, Bogdan Kłysik-Uryszek, Agnieszka Kuna-Marszałek, Anetta Świerkocki, Janusz Połowińska, Beata Tł.

2015
e-książka

Duraj, Agnieszka Natasza. Red. Pieloch-Babiarz, Aleksandra. Red.

2014
e-książka

Górka-Chowaniec, Agnieszka Akademia Wychowania Fizycznego (Katowice)

2018
e-książka

Duda, Jerzy (organizacja i zarządzanie) Red. Skalna, Iwona, Redakcja

2019
e-książka

Gruszecki, Tomasz (1945- )

2002
książka

Górska, Anna (ekonomia). Red. Górska, Weronika (ekonomia). Red. Stachyra, Rafał. Red.

2022
e-książka

This page uses 'cookies'. More information