Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date
  • Coverage

Search for: [Subject and Keywords = zarządzanie i marketing] OR [Subject and Keywords = przedsiębiorstwo] OR [Title = Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa]

Number of results: 615

Items per page:

Klein, Naomi (1970- ) Halaba, Małgorzata. Tł. Jankowska, Hanna (tłumacz). Tł. Makaruk, Katarzyna. Tł. Muza SA.

2014
książka

Aniszewska, Grażyna. Red.

2007
książka

Lach, Dariusz Kuczma, Krzysztof (programowanie) Wnuk, Ryszard

[2015]
e-książka

Kuchciak, Iwa Przywojska, Justyna (1979- ) Stankiewicz, Aleksandra

cop. 2019
e-książka

Waniak-Michalak, Halina Michalak, Jan (ekonomia) Turała, Maciej

2020
e-książka

This page uses 'cookies'. More information