Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = reklama] lub [Temat i słowa kluczowe = opracowanie] lub [Temat i słowa kluczowe = praca zbiorowa] lub [Temat i słowa kluczowe = zarządzanie i marketing] lub [Tytuł. = Reklama \: teorie, koncepce, modely] lub [Autor = Světlík, Jaroslav \(1949\- \)]

Wyników: 814

Obiektów na stronie:

Żuchowska-Kotlarz, Emilia. Red. Kozłowska, Małgorzata (ekonomia). Red. Mostowska, Martyna. Red.

2024
e-książka

Biernacka, Anna (marketing) Dyrcz, Urszula Galarowicz, Agnieszka Głowacz, Anna Grabania, Julia Gruchot, Kacper Kruk, Krystian Krzykowska, Weronika Kwiecień, Kamil Morawska, Wiktoria (socjolożka) Piasecka, Klaudia Rogala, Aleksandra (1999- ) Szczerbic, Karolina Tomala, Dominika Wawrowski, Bartosz Wąsek, Beata Witaszek, Karolina Wojtkiewicz, Andżelika Kopera, Sebastian. Red.

2022
e-książka

Lemkowska, Malwina. Red. Wojtkowiak, Marcin. Red.

2022
e-książka

Chrzanowski, Marcin M. Red. Żeber-Dzikowska, Ilona. Red. Chmielewski, Jarosław. Red. Wydział Biologii (Uniwersytet Warszawski) Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce) Instytut Ochrony Środowiska

2022
e-książka

Żurawik, Barbara (1947- ) Żurawik, Wojciech (1946- )

1996
książka

Michałkiewicz, Anna (organizacja i zarządzanie). Red. Mierzejewska, Wioletta. Red.

2020
e-książka

Kotler, Philip (1931- ) Belka, Marek (1952- ). Red.

1994
książka

Sikorski, Czesław (1943- )

2019
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji