Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Biblioteka Jagiellońska, A 258263 II
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Feb 8, 2024
Aug 28, 2017
15
3
https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/413912
Edition name | Date |
---|---|
Kramer, Teodor (1926-2014), Podstawy marketingu | Feb 8, 2024 |
Kotler, Philip (1931- ) Styś, Aniela (1942- ) Kłeczek, Ryszard Woźniczka, Jarosław (1964- ) Adamus, Lucyna. Tł. Kisiel, Wiktor (ekonomia). Tł. Woźniczka, Małgorzata. Tł.
Harackiewicz, Tomasz Rydel, Maciej (1943- ) Ferenc, Tomasz (plastyka). Oprac. Grad-Grudzińska, Małgorzata (1971- ). Oprac. Stanisławska-Mischke, Anna K. Oprac.
Łukasik, Przemysław
Chmielowski, Wojciech Z. Oprac.
Strelau, Jan (1931- ). Red.
Smyczek, Jerzy. Red.