Object

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy z komputerów znajdujących się na terenie Biblioteki Jagiellońskiej — na podstawie art. 28 pktu 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Title: Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Place of publication/creation:

Łódź

Source:

Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006081

Digital copy identifier:

NDIGCZAS101117

Coverage:

21 w.

Language:

pol

Rights:

Copyright

Rights holder:

Mariola Antczak ; Magdalena Kalińska-Kula

Download:

Zablokowane

Location of original document:

Biblioteka Jagiellońska

Computer Catalogue:

click here to follow the link

Format:

pdf

Resource Identifier:

oai:jbc.bj.uj.edu.pl:924490

ISBN:

978-83-8142-334-2 ; 978-83-8142-335-9 (e-ISBN)

Sponsorship:

Egzemplarz Obowiązkowy

Object collections:

Last modified:

Oct 18, 2023

In our library since:

Oct 18, 2023

Number of object content hits:

1

All available object's versions:

https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/963527

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information