Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Biblioteka Jagiellońska, BJ Oz 006411
Małgorzata Karpińska-Krakowiak ; Uniwersytet Łódzki
978-83-8142-281-9 ; 978-83-8142-282-6 (e-ISBN)
9 lis 2023
9 lis 2023
2
https://jbc.bj.uj.edu.pl/publication/964435
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Karpińska-Krakowiak, Małgorzata, Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta | 9 lis 2023 |
Tarabasz, Anna
Biernacka, Anna (marketing) Dyrcz, Urszula Galarowicz, Agnieszka Głowacz, Anna Grabania, Julia Gruchot, Kacper Kruk, Krystian Krzykowska, Weronika Kwiecień, Kamil Morawska, Wiktoria (socjolożka) Piasecka, Klaudia Rogala, Aleksandra (1999- ) Szczerbic, Karolina Tomala, Dominika Wawrowski, Bartosz Wąsek, Beata Witaszek, Karolina Wojtkiewicz, Andżelika Kopera, Sebastian. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Gawroński, Sławomir (1977- ). Red. Szewczyk, Marcin K. Red. Bis, Łukasz. Red.
Kwiecień, Kamil Wawrowski, Bartosz Sawczuk, Magdalena Grabania, Julia Kwiatkowska, Kamila (organizacja i zarządzanie) Kołpak, Magdalena Sławińska, Martyna (organizacja i zarządzanie) Brańka, Karolina Kopera, Sebastian. Red.
Wrycza-Bekier, Joanna