Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Date
  • Coverage

Search for: [Subject and Keywords = content marketing] OR [Subject and Keywords = handel elektroniczny] OR [Subject and Keywords = marketing cyfrowy] OR [Subject and Keywords = marketing strategiczny] OR [Subject and Keywords = przedsiębiorstwo] OR [Subject and Keywords = usługi elektroniczne] OR [Title = Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych \: studia przypadków]

Number of results: 539

Items per page:

Fila, Joanna Grzegorczyk, Elżbieta (ekonomia) Paduszyńska, Marta

2022
e-książka

Kowalska, Magdalena (ekonomia) Misztal, Anna (ekonomia)

2020
e-książka

Tapscott, Don (1947- ) Williams, Anthony D. (1974- ) Cypryański, Piotr. Tł.

2008
książka

Hopej, Marian (1951- ). Red. Kral, Zygmunt (1946- ). Red.

2011
książka

Romanowska, Maria (1947- ). Red. Trocki, Michał (1945- ). Red.

2002
książka

Cyfert, Szymon Krzakiewicz, Kazimierz

2009
książka

Stawiarska, Ewa Dzikowski, Piotr Bartczak, Krzysztof (informatyk)

© copyright 2017
e-książka

Predygier, Agnieszka Bartczak, Krzysztof (informatyk) Rzempała, Artur

© copyright 2017
e-książka

Jedynak, Piotr Teczke, Janusz (1949-2018) Wyciślak, Sławomir

2001
książka

Gołębiowska, Ewa (ekonomia). Red.

2016
e-książka

Gołębiowska, Ewa (ekonomia). Red.

2016
e-książka

Trippner-Hrabi, Justyna. Red. Stroińska, Ewa. Red.

2016
e-książka

This page uses 'cookies'. More information