Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Data
  • Temat i słowa kluczowe
  • Zakres
  • Język
  • Typ zasobu

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = blogi] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing w internecie] lub [Temat i słowa kluczowe = public relations] lub [Tytuł. = Nowe zasady marketingu i PR \: jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy] lub [Autor = Scott, David Meerman \(1961\- \)]

Wyników: 64

Obiektów na stronie:

Black, Sam Chlewińska, Iwona. Tł.

2003.
książka

Anna Olędzki, Jerzy (1945- ). Red. Tworzydło, Dariusz (1974- ). Red.

2006
książka

Seitel, Fraser P. Albigowski, Marek. Tł. Dąbrowski, Jarosław Filip (1975- ). Tł. Święch, Andrzej. Tł. Wojcik, Krystyna. Red.

2003
książka

Davis, Anthony E. (1949- ) Dąbkowski, Grzegorz. Tł.

2007

Chmielewski, Zbigniew (public relations). Red. Tworzydło, Dariusz (1974- ). Red.

2010
książka

Gregory, Anne (1953- ). Red. Okupniak, Liliana. Tł.

2005
książka

Frąckiewicz, Ewa

2006
książka

Kaznowski, Dominik

2008
książka

Bickerton, Pauline Bickerton, Matthew Pardesi, Upkar Misztal-Kania, Aleksandra. Tł.

2006
książka

Ociepka, Beata (1964- ). Red.

2003
książka

Willighagen, Egon

2005-2012

Garcia, Mitch Andre

cop. 2006

Styńska, Aneta

2008
e-książka

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji